Mediální výchova ve výuce učitelů českého jazyka a literatury – Mgr. et Mgr. Dagmar Strejčková, Ph.D.
Mgr. et Mgr. Dagmar Strejčková, Ph.D.
Rigorózní práce
Mediální výchova ve výuce učitelů českého jazyka a literatury
Media Education in the Instruction of Czech Language and Literature Teachers
Anotace:
Rigorózní práce pojednává o realizaci mediální výchovy u učitelů českého jazyka a literatury na druhém stupni základních škol. V teoretické části rigorózní práce je z teoretického hlediska pojednáno o médiích, mediální komunikaci, mediální výchově a mediální gramotnosti. Empirická část rigorózní práce představuje výzkumné šetření zaměřené na realizaci průřezového tématu Mediální výchova u učitelů českého …víceAbstract:
The rigorous thesis deals with the realization of cross-section theme of Media Education of Czech language and literature teachers on the upper elementary schools with seats in the Brno-city district. In the theoretical part there are defined media, media communication, media education and media literacy theories. The empirical part represents the research which is aimed at the realization of cross …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/scv2t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2012
- Oponent: doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc., doc. PhDr. Marie Zouharová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Základní gymnastika a Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání
Petr Popelínský -
Vzdělávací program se zaměřením na výživu určený pro žáky 1. stupně ZŠ
Dana Bodečková