Marketingový mix vybraných výrobních podniků – Bc. Filip Kuželka
Bc. Filip Kuželka
Master's thesis
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Abstract:
Téma diplomové práce se zaměřuje na marketingový mix výrobních společností, která se zaměřují na výrobu tvrzených skel pro mobilní zařízení. Cílem je zjištění a analýza využívání marketingového mixu u vybraných společností a konkurenčního prostředí. V teoretické práci je přiblížena problematika marketingu, marketingového mixu a analýzy, které slouží k identifikaci konkurenčního prostředí a stanovení …moreAbstract:
The dissertation topic focuses on the marketing mix of manufacturing companies that focus on the production of tempered glass for mobile devices. The aim is to identify and analyse the use of the marketing mix in selected companies and the competitive environment. The theoretical work presents the issues of marketing, marketing mix and analysis, which are used to identify the competitive environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jvo8p/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Dana Lakronová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Jozefina Perdedaj -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Terezie Sklenářová -
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
Zdeněk Jankovič -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Návrh a propagace aplikace pro mobilní zařízení
Michal Urbánek -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova