Marta Zitová
Bakalářská práce
Propagační mix
Promotion mix
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Propagační mix" na základě získaných dat statistickými metodami posuzuje účinnost propagačního mixu společností Tesco a Globus. Teoretická část práce přibližuje pojmy marketing, marketingový mix a jednotlivé části propagačního mixu. Největší prostor je zde věnován reklamě. Praktická část práce je věnována propagačnímu mixu firem Tesco a Globus. Na základě propagačního mixu …víceAbstract:
The aim of this thesis "Promotion mix" is to evaluate the effectiveness of the promotion mixes of Tesco and Globus, based on primary data and using statistical methods. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing mix, and the individual parts of a promotion mix, with most attention devoted to advertising. The practical part focuses on the promotion mix of the Tesco and Globus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Propagační mix
Jan Bauer -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michala Dušáková -
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař
Název
Vložil
Vloženo
Práva