Dramatická výchova a klíčové kompetence v primárním vzdělávání – Mgr. Michaela BUMBOVÁ
Mgr. Michaela BUMBOVÁ
Master's thesis
Dramatická výchova a klíčové kompetence v primárním vzdělávání
The drama education and the key´s competences in primary school
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti dramatické výchovy a jejích vyučovacích metod na utváření a rozvíjení klíčových kompetencí žáků 1. stupně základní školy. Teoretická část práce se zabývá cíli primárního vzdělávání, hlavními organizacemi vyučování a vyučovacími metodami, které odpovídají potřebám dnešní školy. Dále píši o dramatické výchově, jejích metodách a školním dramatu. Na konci teoretické …viacAbstract:
The diploma thesis is aimed at possibilities of drama education and its teaching methods for forming and improving key´s competences of pupils of 1. grade of primary school. The theoretical part of the thesis explains objective of primary education, main teaching organizations and teaching methods, which correspond to necessity present school. I write about drama education, its methods and about drama …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009
Zverejniť od: 9. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2009
- Vedúci: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUMBOVÁ, Michaela. Dramatická výchova a klíčové kompetence v primárním vzdělávání. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Cesty a rozcestí Ateliéru divadla a výchovy (založení Ateliéru dramatické výchovy jako interdisciplinárního oboru v roce 1992 a jeho následná krize v roce 1997)
Gabriela Veselá -
Dramatická výchova a její postavení v systému vzdělávání - Antické Řecko a Řím - návrh metodického listu pro základní a gymnaziální vzdělávání
Markéta Capizzi -
Současný stav využití dramatické výchovy a jejích metod a technik na druhém stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Ústí nad Labem
Taťána Mádlová -
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
Tereza Šťastná -
Budování a rozvíjení vztahů mezi generacemi předškolního a seniorského věku pomocí dramatické výchovy
Barbora Dohnalová -
Prvky dramatické výchovy a jejich přínos a využití ve 4. třídě na 1. stupni ZŠ
Jan ČIPERA -
Využití metod dramatické výchovy v tematickém okruhu Lidé a čas vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Magdaléna MARKOVÁ -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ