E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity – Bc. Barbora HAVLOVÁ
Bc. Barbora HAVLOVÁ
Master's thesis
E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity
E-shops with sports nutrition and their online marketing activities
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných e-shopů se sportovní výživou a na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro budoucí praxi. Pro zpracování práce byly zvoleny e-shopy/magazíny Kulturistika.com a Aktin. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy marketingu, elektronického obchodování, komunikace na internetu a sociálních sítích. Empirická část …moreAbstract:
The aim of the master's Thesis is to evaluate the online marketing communication of selected sports nutrition e-shops and on the basis of the findings to formulate recommendations for the future practice. E-shops / magazines Kulturistika.com and Aktin were chosen for the Thesis. The theoretical part clarifies the basic concepts of marketing, e-commerce, communication on the Internet and social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLOVÁ, Barbora. E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová