Webové stránky školy ako súčasť marketingovej komunikácie – Ing. arch. Katarína Vankušová
Ing. arch. Katarína Vankušová
absolventská práce studenta CŽV
Webové stránky školy ako súčasť marketingovej komunikácie
Webové stránky školy jako součást marketingové komunikace
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat návštěvnost webových stránek dvou středních škol a poskytnout rady ke zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky a shromažďuje informace o řešeních. Hlavní myšlenkou teoretické části je charakteristika marketingu středních škol a jejich webové komunikace a poskytuje přehled …víceAbstract:
The aim of this work is to analyse the visit rate of web pages of two high schools and to provide some advice to improve marketing communication. This work is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part consists of the introduction to the issue and collecting the information about the solutions. The main idea of the theoretical part is a description of marketing of high …víceAbstract:
Táto práca má cieľ zistiť návštevnosť webových stránok dvoch stredných škôl a následne vyvodiť odporučenia na zlepšenie marketingovej komunikácie. Prácu možno rozdeliť na dve časti – teoretickú a praktickú. Teoretická časť predstavuje úvod do problematiky a zberá informácie o jej riešeniach. Hlavná myšlienka teoretickej časti je popis marketingu stredných škôl a ich webovej komunikácie a zároveň ponúka …víceKlíčová slova
Google Analytics webový marketing SEO optimalizace návštěvnost střední škola mapa návštěvnosti chování vyhledávání
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANKUŠOVÁ, Katarína. \textit{Webové stránky školy ako súčasť marketingovej komunikácie}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xavc7h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek
Jan Borůvka -
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Lenka Kmeťová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Marketing na sociálních sítích
Lucie Slabinová -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
Seo pro mobilní zařízení
Marie Štouračová