Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd. – Eva RYBECKÁ
Eva RYBECKÁ
Bakalářská práce
Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Abstract:
This thesis is focused on the marketing communications that are extremely important in each company. Theoretical part contains the key points related to marketing communications and the marketing communications mix. The process of developing the promotional campaign is also described. Practical part explains the actual situation in the company GastroTrs, Ltd. In the end, some recommendations are proposed …víceAbstract:
Tato práce je zaměřená na marketingové komunikace, které mají své podstatné místo v každé společnosti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingových komunikací a komunikačního mixu. Také se zde nachází popis postupu při vytváření reklamní kampaně. V praktické části je popsaná konkrétní situace ve firmě GastroTrs, s.r.o. Je provedena také SWOT analýza, díky které je navrhnuto několik …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
19574
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYBECKÁ, Eva. Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková