Financovaní malých a středních podniků – Bc. Martin Svitok
Bc. Martin Svitok
Bakalářská práce
Financovaní malých a středních podniků
Financing of small and medium enterprises
Abstract:
Subject of bachelor work is characteristic of small and medium enterprises in Slovak and Czech Republic, their financing options and risks connected with it, analysis of chosen business and suggested options for it's financing. The first part is devoted to characteristic of small and medium enterprises and business environment in Slovak and Czech Republic. The second part focuses on sources of financing …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce je charakteristika malých a stredných podnikov v Slovenskej a Českej republike, ich možnosti financovania a riziká s tým spojené, analýza vybraného podniku a navrhnutie možnosti jeho financovania. Prvá časť práce je venovaná charakteristike malých a stredných podnikov a podnikateľskému prostrediu v Slovenskej a Českej republike. V druhej časti sú popísané možnosti financovania …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rlftx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Eva Horvátová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria