Daniel Konáš

Master's thesis

Marketing historického objektu

Marketing of historical property
Anotácia:
Diplomová práce na téma Marketing historického objektu pojednává o marketingu historického objektu v turistické oblasti Jeseníky. Její podstatou je analýza jednotlivých oblastí marketingové koncepce historického objektu. Práce by také měla posloužit k objasnění marketingových představ o budoucím směřování objektu s vazbou na jejich reálnou uskutečnitelnost. Strukturu práce tvoří část metodická a následná …viac
Abstract:
Thesis on topic Marketing of historical property dissertates of marketing of historical property in turistic region Jeseníky. Its fundamentals is to analyse specific parts of marketing conception of historical property. This thesis should also serve to clearing of marketing ideas about future movement of property with a contexture to their real feasibility. Its content is composed of methodological …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedúci: Jitka Černá
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20539

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management