Povědomí a postoje prvovoličů k politickým stranám ve vybraném regionu – Jana MAREŠOVÁ
Jana MAREŠOVÁ
Bakalářská práce
Povědomí a postoje prvovoličů k politickým stranám ve vybraném regionu
Awareness and attitudes of first-time voters to the political parties in the selected region
Anotace:
Práce se zaměřuje na postoje a povědomí prvovoličů v prostředí politických stran a volební komunikace. Na základě rešerše zdrojů detekuje hlavní východiska pro zkoumání podstaty problému ve vztahu mezi prvovoličem a politikou obecně. Sekundární výzkum definuje argumenty pro šetření skupiny a výběr optimální metody pro zjištění elementárních příčin její voličské /politické participace. Cílem práce je …víceAbstract:
Thesis focuses on positions and awareness of first-time voters electors in the political par-ties and election communication environment. Based on background research of data the thesis detects the main starting-points for research of the problem substance speaking of the relationship between the first time electors and politics in general. Secondary research de-fines the arguments for group enquiry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18702
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREŠOVÁ, Jana. Povědomí a postoje prvovoličů k politickým stranám ve vybraném regionu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Tomáš Mirzajev -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing a jeho vplyv na voliča
Patrícia Klimentová