Využití nových medií vč. sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky hotelu Majestic Plaza – Bc. Petra Hubáčková
Bc. Petra Hubáčková
Diplomová práce
Využití nových medií vč. sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky hotelu Majestic Plaza
The use of new media inc. social networks in communication with customers of the Majestic Plaza hotel
Anotace:
Neustálý vývoj technologií posunul marketingovou komunikaci zcela novým směrem. V současné době je kladen důraz na využití všech možností Internetu a změny tradiční cesty v komunikaci se zákazníkem. Internetový marketing představuje širokou škálu činností od vytváření webových stránek, on-line reklamy, podpory prodeje na internetu ve formě věrnostních programů a partnerských programů a v neposlední …víceAbstract:
The marketing communication has been changed completely because of the development of technology. Nowadays it is very important to implement all possibilities of Internet to change traditional way of communication with customer. Internet marketing is a broad range of activities, from creating Web sites, online advertising, sales promotions on the Internet in form of loyalty programmes and affiliate …víceKlíčová slova
Nová média internet marketing na sociálních sítích blogy mikroblogy webové stránky e-mail marketing newsletter on-line reklama PPC reklama bannerová reklama podpora prodeje na internetu věrnostní programy partnerské programy new media social media marketing social networks blogs mikroblogs websites on-line advertising Pay per click advertising banner advertising sales promotion on Internet loyalty programmes affiliate programmes
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z5yjt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová