Petra Kohoutová

Bakalářská práce

Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky

Analysis of Marketing Activities of Company SPUR, a.s. in the Marker for Medical Protective Equipment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových činností společnosti SPUR a.s., která vyrábí a prodává zdravotnické ochranné prostředky pod značkou SPURTEX?. Cílem teoretické části je zpracování poznatků zaměřených na marketingovou komunikaci, které slouží jako podklad pro část praktickou. V praktické části je představena společnost SPUR a.s., dále je zpracována SWOT analýza a jsou zde …více
Abstract:
This bachelor´s thesis focuses on the analysis of marketing communications of the copmany SPUR a.s., which produces and sells medical protective equipment under the brand SPURTEX?. The aim of the theoretical part is to process knowledge focused on marketing comunication, which serves as a basis for the practical part. The practical part, company SPUR a.s. introduced, then a SWOT analysis is processed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kohoutová, Petra. Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe