Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku – Bc. Tereza Trávníčková
Bc. Tereza Trávníčková
Diplomová práce
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Digital marketing communication in selected company
Anotace:
V současné éře digitálního věku je pro podniky nezbytné, aby neustále inovovaly a přizpůsobovaly se rychlým změnám tržního prostředí. Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj inovativního modelu digitálního marketingu, jehož cílem je posílit konkurenceschopnost vybraného podniku prostřednictvím efektivního a strategického využití digitálních aktiv. Autorka nejprve provádí rozsáhlý průzkum současných …víceAbstract:
In the current era of the digital age, it is essential for businesses to continuously innovate and adapt to rapid changes in the market environment. This thesis focuses on the development of an innovative digital marketing model aimed at enhancing the competitiveness of the selected business through effective and strategic use of digital assets. The author first conducts an extensive survey of current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a4x7w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Analýza přípravných utkání z hlediska vnitřního a vnějšího zatížení hráček a hráčů tenisu
Veronika DEPTOVÁ -
Možnosti a předpoklady zavedení a fungování podnikatelského inkubátoru v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity
Johana Koutná -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova