Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o. – Natalie MINAŘÍKOVÁ
Natalie MINAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o.
Marketing strategy of the company SK - Catering, s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na navržení úprav stávající marketingové strategie pro firmu SK - Catering, s.r.o., na základě analýzy současného mikroprostředí a makroprostředí firmy. V práci bude využito jak primárních zdrojů dat, pomocí kvalitativního přístupu dotazníkového šetření, tak i dat sekundárních od dané společnosti. První část práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on proposing adjustments of the existing marketing strategy for the company SK - Catering, s.r.o. based on the analysis of the current micro and macro environment of the company. The work will use both primary data sources, using a qualitative approach of the survey, as well as secondary data from the company. The first part deals with the theory of marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINAŘÍKOVÁ, Natalie. \textit{Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xe8nfg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MINAŘÍKOVÁ, Natalie. Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec