Bc. Michaela Janourková

Master's thesis

Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady

Communication mix proposal for the new product line
Anotácia:
Cílem diplomové práce s názvem Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady je navrhnout některé části pro komplexní marketingovou kampaň. Práce řeší problematiku zavádění nového typu nealkoholického nápoje na trh. Na základě provedené situační analýzy vymezuje tržní postavení nové výrobkové řady relaxačních nápojů značky ZENONADE a budoucí segmenty uživatelů. Provedené analýzy a dosavadní zkušenosti …viac
Abstract:
The aim of the thesis titled Proposal of communication mix of the new product line is to propose some part of a comprehensive marketing campaign. Thesis describes the issue of introducing a new type of soft drink on the market. Based on the situational analysis defines the market position of the new product line of relaxation drinks brand ZENONADE and future segments of users. Performed analysis and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní