Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady – Bc. Michaela Janourková
Bc. Michaela Janourková
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Communication mix proposal for the new product line
Anotácia:
Cílem diplomové práce s názvem Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady je navrhnout některé části pro komplexní marketingovou kampaň. Práce řeší problematiku zavádění nového typu nealkoholického nápoje na trh. Na základě provedené situační analýzy vymezuje tržní postavení nové výrobkové řady relaxačních nápojů značky ZENONADE a budoucí segmenty uživatelů. Provedené analýzy a dosavadní zkušenosti …viacAbstract:
The aim of the thesis titled Proposal of communication mix of the new product line is to propose some part of a comprehensive marketing campaign. Thesis describes the issue of introducing a new type of soft drink on the market. Based on the situational analysis defines the market position of the new product line of relaxation drinks brand ZENONADE and future segments of users. Performed analysis and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jmnvf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová