Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners – Bc. Lenka Nováková
Bc. Lenka Nováková
Bakalářská práce
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zvážit užití mateřského jazyka a druhého cizího jazyka ve výuce anglického jazyka dětí předškolního věku. Práce se zabývá komunikačními schopnostmi této skupiny žáků. Práce sestává ze dvou částí. První část je teoretická, zabývající se užitím mateřského a cílového jazyka ve výuce anglického jazyka se zaměřením na průběh výuky, žáka učícího se cizí jazyk, vývoj žáka a …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to consider the use of the first language (L1) and the second language (L2) in teaching English to very young learners. It is particularly concerned with speaking skills of this group of learners. The thesis consists of two parts. The first part focuses on the general use of L1 and L2 in English classes and it takes a general look into language teaching, focusing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rzds7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Use of Digital Media in Foreign Language Acquisition
Szaszková Szaszková -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová