Sára Doanová

Bakalářská práce

Influencer Marketing

Influencer marketing
Anotace:
Tato Bakalářská práce je věnována problematice influencer marketingu, a jeho roli a možnostem v průběhu budování a propagace konkrétní značky prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je navržení marketingové strategie s využitím influencer marketigu, za účelem zlepšení propagace značky Primark v České republice a nárůstu prodeje jejích produktů. Práce se nejprve zaobírá teoretickými východisky …více
Abstract:
This Bachelor thesis is devoted to the issue of influencer marketing, and its role and possibilities in the course of building and promoting a specific brand through social networks. Its goal is to design a marketing strategy using influencer marketing in order to improve the promotion of the Primark brand in the Czech Republic and increase the sales of its products. The work first deals with the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON