Michaela Kamarášová

Bachelor's thesis

Využití influencer marketingu v cestovním ruchu

Use of influencer marketing in tourism
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Využití influencer marketingu v cestovním ruchu“ je zhodnotit vliv influencerů na spotřebitelské chování v cestovním ruchu s využitím zjištěné míry důvěry spotřebitelů v influencery na různých platformách sociálních sítí. První část je zaměřena na rešerši odborné literatury, zejména zahraničních odborných článků. Druhá část obsahuje výzkum, který se skládá z kvantitativní a …more
Abstract:
The aim of the submitted bachelor thesis "Use of influencer marketing in tourism" is to evaluate the impact of influencers on consumer behavior in tourism using the identified level of consumer confidence in influencers on various social networking platforms. The first part is focused on specialized literature search, especially on foreign academic articles. The second part contains research, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Kubíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta