Využití influencer marketingu v cestovním ruchu – Michaela Kamarášová
Michaela Kamarášová
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Use of influencer marketing in tourism
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Využití influencer marketingu v cestovním ruchu“ je zhodnotit vliv influencerů na spotřebitelské chování v cestovním ruchu s využitím zjištěné míry důvěry spotřebitelů v influencery na různých platformách sociálních sítí. První část je zaměřena na rešerši odborné literatury, zejména zahraničních odborných článků. Druhá část obsahuje výzkum, který se skládá z kvantitativní a …viacAbstract:
The aim of the submitted bachelor thesis "Use of influencer marketing in tourism" is to evaluate the impact of influencers on consumer behavior in tourism using the identified level of consumer confidence in influencers on various social networking platforms. The first part is focused on specialized literature search, especially on foreign academic articles. The second part contains research, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rb749/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Kubíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Regional Development and Tourism / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Liana Sokačová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova