Využití influencer marketingu v cestovním ruchu – Michaela Kamarášová
Michaela Kamarášová
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Use of influencer marketing in tourism
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Využití influencer marketingu v cestovním ruchu“ je zhodnotit vliv influencerů na spotřebitelské chování v cestovním ruchu s využitím zjištěné míry důvěry spotřebitelů v influencery na různých platformách sociálních sítí. První část je zaměřena na rešerši odborné literatury, zejména zahraničních odborných článků. Druhá část obsahuje výzkum, který se skládá z kvantitativní a …moreAbstract:
The aim of the submitted bachelor thesis "Use of influencer marketing in tourism" is to evaluate the impact of influencers on consumer behavior in tourism using the identified level of consumer confidence in influencers on various social networking platforms. The first part is focused on specialized literature search, especially on foreign academic articles. The second part contains research, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rb749/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Kubíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Regional Development and Tourism / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Liana Sokačová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal