Michaela Kamarášová

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu v cestovním ruchu

Use of influencer marketing in tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Využití influencer marketingu v cestovním ruchu“ je zhodnotit vliv influencerů na spotřebitelské chování v cestovním ruchu s využitím zjištěné míry důvěry spotřebitelů v influencery na různých platformách sociálních sítí. První část je zaměřena na rešerši odborné literatury, zejména zahraničních odborných článků. Druhá část obsahuje výzkum, který se skládá z kvantitativní a …více
Abstract:
The aim of the submitted bachelor thesis "Use of influencer marketing in tourism" is to evaluate the impact of influencers on consumer behavior in tourism using the identified level of consumer confidence in influencers on various social networking platforms. The first part is focused on specialized literature search, especially on foreign academic articles. The second part contains research, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Kubíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta