Využití influencer marketingu v cestovním ruchu – Michaela Kamarášová
Michaela Kamarášová
Bakalářská práce
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Use of influencer marketing in tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Využití influencer marketingu v cestovním ruchu“ je zhodnotit vliv influencerů na spotřebitelské chování v cestovním ruchu s využitím zjištěné míry důvěry spotřebitelů v influencery na různých platformách sociálních sítí. První část je zaměřena na rešerši odborné literatury, zejména zahraničních odborných článků. Druhá část obsahuje výzkum, který se skládá z kvantitativní a …víceAbstract:
The aim of the submitted bachelor thesis "Use of influencer marketing in tourism" is to evaluate the impact of influencers on consumer behavior in tourism using the identified level of consumer confidence in influencers on various social networking platforms. The first part is focused on specialized literature search, especially on foreign academic articles. The second part contains research, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rb749/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Kubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj a cestovní ruch / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Liana Sokačová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova