Classroom Communication in ELT - The Role of Mother Tongue – Bc. Jan Hrubý
Bc. Jan Hrubý
Master's thesis
Classroom Communication in ELT - The Role of Mother Tongue
Classroom Communication in ELT - The Role of Mother Tongue
Abstract:
This work focuses on classroom communication, more specifically on the comparison of the use of English and the mother tongue in English language teaching. The theoretical part of this thesis focuses at first on the development of language teaching as a whole followed by the methodological development based on its underlying theories and also the role the teacher and the language plays. Throughout …moreAbstract:
Tato práce se zabývá komunikací ve výuce, přesněji komunikací v mateřském a anglickém jazyce a jejich porovnáním. Teoretická část se nejdříve zaměřuje na vývoj výuky jazyka obecně a následně na teorie a metody výuky a roli učitele a použitého jazyka ve výuce. Praktická část pak porovnává otázky a návrhy na použití jazyka presentované v teoretické části s praktickou výukou na základní škole skrze observace …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrubý, Jan. Classroom Communication in ELT - The Role of Mother Tongue. Pardubice, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová