Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví – Daniela Krčová
Daniela Krčová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví
Consumer Behaviour Analysis on the Sport Shoes Market
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví. Cílem této práce bylo zjistit, jak spotřebitelé mění své chování při nákupu a užívání sportovní obuvi napříč generacemi, zda je sportovní obuv nošena pouze za účelem sportu a jak lidé v dnešní době vnímají sportovní obuv k formálnějším příležitostem. Tato práce je rozdělena na několik kapitol, přičemž jsou zde …moreAbstract:
The theme of bachelor thesis is Consumer Behaviour Analysis on the Sport Shoes Market. The aim of the study was find out how consumers change their behaviour when buying and using sports shoes across generations, whether sports shoes are worn only for sports purposes and how people today perceive sports shoes for formal occasions. This thesis is divided into several chapters, which elaborate the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146857
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: David Grendysa
- Reader: Martin Polák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRČOVÁ, Daniela. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xgv5x1/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková