Dámská módní značka a emoční marketing – Bc. Veronika Hasalíková
Bc. Veronika Hasalíková
Bakalářská práce
Dámská módní značka a emoční marketing
Women´s fashion brand and emotional marketing
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce bylo vypracovat stručný popis vlivu emocí na budování vztahu mezi dámskou módní značkou a jejími zákaznicemi. V teoretické části je obecné pojednání o značkách, emočním marketingu a konkurenci. Dále je představena společnost Miroslav Kandr - Elegance, která vyrábí dámskou značkovou módu Infinite. Praktickou část tvoří marketingový průzkum. Účelem dotazníku bylo analyzovat …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to elaborate a brief description of the influence of the emotions on the forming of the relation between the brand and its female customers. The theoretic part includes general treatise about the brands, the marketing of the emotions and the competition. Further it includes the introduction of the company Miroslav Kandr - Elegance which produces the women´s fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Fridrichová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hasalíková, Veronika. Dámská módní značka a emoční marketing. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková -
Emoce v marketingové komunikaci
Milana Salimova -
Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?
Ivana BAJGAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva