Analýza internetového systému TripAdvisor Instant Booking – Darya Yacheika
Darya Yacheika
Bachelor's thesis
Analýza internetového systému TripAdvisor Instant Booking
TripAdvisor Instant Booking system analysis
Abstract:
Pohostinství je jedno z nejdynamičtějších oblastí moderního podnikání. Článek je zaměřen na analýzu funkce TripAdvisor Instant Booking z pohledu zákazníka. Okamžitá rezervace na webu TripAdvisor − nový efektivní on-line kanál rezervace, který umožňuje ubytovacímu zařízení přijímat rezervace přímo na TripAdvisoru. Článek obsahuje případový postup provedení a zrušení rezervace prostřednictvím TripAdvisor …moreAbstract:
Hospitality is one of the most dynamic areas of modern business. This article is focused on the alalysis of online system TripAdvisor Instant Booking from the customer point of view. Instant Booking on TripAdvisor is a new effective online booking chanel that allows the accommodation to receive reservations directly at TripAdvisor. The article contains a case-by-step implementation and cancellation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13907/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2017
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy
Kateřina Volfová