Potenciál působení učitele malotřídní školy pro rozvoj sociálních dovedností žáků – Bc. Tomáš Havlíček
Bc. Tomáš Havlíček
Diplomová práce
Potenciál působení učitele malotřídní školy pro rozvoj sociálních dovedností žáků
The potential of one-room school teacher activity for developing pupils social skills
Anotace:
Diplomová práce se zabývá potenciálem učitele malotřídní školy na rozvoj sociálních dovedností žáků. Analyzuje možnosti, které mu nabízí specifické prostředí malotřídní školy.Abstract:
The diploma thesis engages in a potential of one-room school teacher activity for the social skills developing of their pupils. It analyses the possibilities, which specific background of this school offers to the teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k15bb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lenka Remsová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička