Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her – Bc. Vlada Iakovleva
Bc. Vlada Iakovleva
Diplomová práce
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Marketing mix optimization based on the game theory
Anotace:
Teorie her je jednou z nejdůležitějších ekonomických a matematických věd, která zkoumá principy rozhodování v situacích, ve kterých několik subjektů spolu komunikují. Rozhodnutí, která někdo dělá, ovlivňují rozhodnutí ostatních a výsledek interakce jako celku. Hlavním cílem diplomové práce je pomocí zkoumání zjistit, jak teorie her nejlépe pomůže společnostem s výběrem, „kam investovat“ a do jakých …víceAbstract:
Game theory is one of the most important economic and mathematical sciences, which examines the principles of decision-making in situations in which several subjects communicate with each other. The decisions that someone makes affect the decisions of others and the outcome of the interaction as a whole. The main goal of the diploma thesis is to find out how game theory will best help companies with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lokqm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Teorie her v marketingu
Pavel Smola -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová