Bc. Simona Krbečková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb, s cílem určit míru spokojenosti zákazníků a poté navrhnout vhodná opatření pro zvýšení kvality služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část, ve které jsou vysvětleny základní pojmy spojené se zkoumaným tématem jako služby, poskytování služby, marketingový mix ve sužbách, analýza prostředí, chování …více
Abstract:
This Bachelor’s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in the selected store. The goal is to define the level of customer satisfction and then suggest improvements to increase the quality of customer service. This thesis is structured in two parts, theoretical and applicable. The Theoretical part will present the terms used in the thesis, such as costumer service, providing of customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
  • Oponent: MSc Petra Haviarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích