Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb – Bc. Simona Krbečková
Bc. Simona Krbečková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb, s cílem určit míru spokojenosti zákazníků a poté navrhnout vhodná opatření pro zvýšení kvality služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část, ve které jsou vysvětleny základní pojmy spojené se zkoumaným tématem jako služby, poskytování služby, marketingový mix ve sužbách, analýza prostředí, chování …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in the selected store. The goal is to define the level of customer satisfction and then suggest improvements to increase the quality of customer service. This thesis is structured in two parts, theoretical and applicable. The Theoretical part will present the terms used in the thesis, such as costumer service, providing of customer …víceKlíčová slova
Služby poskytování služby marketingový mix ve sužbách analýza prostředí chování spotřebitele spokojenost zákazníka vytváření jeho spokojenosti. Costumer service providing of customer sevice marketing mix enviromental analysis consumer behavior customer satisfaction creation of customer satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y7k28/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Oponent: MSc Petra Haviarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa