Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb – Bc. Simona Krbečková
Bc. Simona Krbečková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb, s cílem určit míru spokojenosti zákazníků a poté navrhnout vhodná opatření pro zvýšení kvality služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část, ve které jsou vysvětleny základní pojmy spojené se zkoumaným tématem jako služby, poskytování služby, marketingový mix ve sužbách, analýza prostředí, chování …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in the selected store. The goal is to define the level of customer satisfction and then suggest improvements to increase the quality of customer service. This thesis is structured in two parts, theoretical and applicable. The Theoretical part will present the terms used in the thesis, such as costumer service, providing of customer …moreKeywords
Služby poskytování služby marketingový mix ve sužbách analýza prostředí chování spotřebitele spokojenost zákazníka vytváření jeho spokojenosti. Costumer service providing of customer sevice marketing mix enviromental analysis consumer behavior customer satisfaction creation of customer satisfaction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/y7k28/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Reader: MSc Petra Haviarová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRBEČKOVÁ, Simona. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xji9sy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa