CRM a jeho implementace ve středně velké IT společnosti – Bc. Richard Bariny
Bc. Richard Bariny
Diplomová práce
CRM a jeho implementace ve středně velké IT společnosti
CRM and its implementation in medium-sized IT company
Abstract:
Diploma project deals with analys CRM system solutions for middle size companies and defines schema of solution and implementation as plugin for Atlassian products. Objective of CRM diploma project is marginal configurable implementation of CRM module in IT companies. Diploma project studies trends and requirements on CRM systems, defines alternative focuses and processes as plugin for Jira.Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou dostupných CRM riešení pre stredne veľké spoločnosti a následným návrhom CRM informačného systému ako doplnku pre existujúce nástroje spoločnosti Atlassian. Cieľom je navrhnúť a rámcovo implementovať konfigurovateľné CRM riešenie pre stredne veľké spoločnosti v oblasti IT. Diplomová práca študuje trend a požiadavky na CRM systémy a definuje alternatívne prístupy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sctf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: RNDr. Josef Daňa
- Oponent: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi nebankových subjektov v podmienkach SR
Beata Šarkanová