Ing. Linda EL CHAAROVÁ

Bachelor's thesis

Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.

The introduction of Customer Relationship Management to the company Graspo CZ Inc.
Abstract:
This bachelor thesis deals with proceeding of relations with customers which means active creation and up keeping profitable relationships with customers on a long - term basis.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které zahrnuje aktivní tvorbu a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2006
Identifier: 4176

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

EL CHAAROVÁ, Linda. Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics