Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s. – Ing. Linda EL CHAAROVÁ
Ing. Linda EL CHAAROVÁ
Bachelor's thesis
Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.
The introduction of Customer Relationship Management to the company Graspo CZ Inc.
Abstract:
This bachelor thesis deals with proceeding of relations with customers which means active creation and up keeping profitable relationships with customers on a long - term basis.Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které zahrnuje aktivní tvorbu a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2006
Identifier:
4176
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EL CHAAROVÁ, Linda. \textit{Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/xkjpte/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
EL CHAAROVÁ, Linda. Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami hotelu XY
Nikola Pražáková -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Veronika MAREČKOVÁ -
Konkurenceschopnost v gastronomii
Petr Mitlehner -
Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Daniela Puldová -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Klára ZADRAŽILOVÁ -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Lázně Aurora Třeboň a jejich konkurenceschopnost na trhu.
Jan Bednář