Ing. Linda EL CHAAROVÁ

Bachelor's thesis

Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.

The introduction of Customer Relationship Management to the company Graspo CZ Inc.
Abstract:
This bachelor thesis deals with proceeding of relations with customers which means active creation and up keeping profitable relationships with customers on a long - term basis.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které zahrnuje aktivní tvorbu a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 4176

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

EL CHAAROVÁ, Linda. Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics