Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě – Bc. Dagmar Slováková
Bc. Dagmar Slováková
Master's thesis
Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě
Project of Personal Marketing with Use Online Tools of Marketing Communications in the Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci …viacAbstract:
The thesis will deal with personnel marketing in the selected company by using online marketing communication tools. The thesis consists of two parts, namely the theoretical part and the practical part. In the first, theoretical part, there will be addressed profes-sional concepts such as human resources management and personnel marketing, online marketing communication tools, PEST analysis, SWOT analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLOVÁKOVÁ, Dagmar. \textit{Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xl6h61/.
Jak správně citovat práci
Slováková, Dagmar. Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová