Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company – Michaela Koštová
Michaela Koštová
Diplomová práce
Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company
Incorporation of digital business into strategy of FMCG company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na e-commerce trh, který zaznamenal obrovský růst v posledních letech. Hlavním cílem této práce je tedy vytvořit digitální strategii se zaměřením na online nákupní proces českého zákazníka. Tato strategie se soustředí na divizi spotřebního zboží společnosti L’Oréal Česká Republika. Teoretická část seznamuje s historií a vývojem e-commerce, zároveň se základními typy a modely …víceAbstract:
Master’s thesis focuses on e-commerce market, which has recorded tremendous growth in recent years. Therefore, the main aim is to create a digital strategy focusing on online shopping journey of Czech customers. This strategy focuses on the consumer goods division of L'Oréal Czech Republic. The theoretical part introduces the history and development of e-commerce, along with the basic types and models …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Štěpán Oberreiter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Informační systémy pro podporu řízení vztahů se zákazníky
Miluše Drozdová -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík