Inkluze žáka s poruchami chování – Mgr. Zuzana Mifková
Mgr. Zuzana Mifková
Diplomová práce
Inkluze žáka s poruchami chování
Inclusion pupils with conduct disorders
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice inkluze žáků s poruchami chování na 1. stupni základní školy. V teoretické části vymezuje pojmy, které souvisí s tématem práce, jako je inkluze, heterogenita a porucha chování. Dále se zabývám právním zakotvením inkluzivního vzdělávání v České republice. V části o filozofii inkluzivního vzdělávání nastiňuje možnosti začlenění žáků s poruchami chování. Cílem praktické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of Inclusion pupils with conduct disorders of elementary school. The theoretical part defines terms, which related with topic work such as inclusion, heterogenity and conduct disorders. It further sketches of the legal regulation inclusive education in Czech Republic. In the section about philosophy of inclusive education suggest the possibilities inclusion pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcmpq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ