Faktory ovplyvňujúce online second-hand nakupovanie – Adam Cibere
Adam Cibere
Bakalářská práce
Faktory ovplyvňujúce online second-hand nakupovanie
Faktory ovlivňující online second-hand nakupování
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá faktory ovlivňující nakupování z druhé ruky na internetu se zaměřením na vnímání udržitelnosti, motivaci, postoje a sociodemografické charakteristiky. Výzkum analyzuje teoretické poznatky z odborných článků a testuje hypotézy pomocí vícenásobné lineární regrese, jednoduché lineární regrese a jednofaktorové ANOVA na datech získaných prostřednictvím dotazníku s Likertovou …víceAbstract:
This bachelor's thesis investigates factors influencing online second-hand shopping, focusing on sustainability perception, motivation, attitude, and sociodemographic characteristics. The research analyzes theoretical findings from scholarly articles and tests hypotheses using multiple linear regression, simple linear regression, and one-factor ANOVA on data collected through a Likert scale questionnaire …víceAbstract:
Táto bakalárska práca skúma faktory ovplyvňujúce online nakupovanie z druhej ruky so zameraním na vnímanie udržateľnosti, motiváciu, postoje a sociodemografické charakteristiky. Výskum analyzuje teoretické poznatky z odborných článkov a testuje hypotézy pomocou viacnásobnej lineárnej regresie, jednoduchej lineárnej regresie a jednofaktorovej ANOVA na údajoch získaných prostredníctvom dotazníka s Likertovou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Petr Šimáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelnost
Kristína Hergovičová -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká