Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov – Bc. Tatiana Bachledová
Bc. Tatiana Bachledová
Master's thesis
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Abstract:
Bachledová, T. Chování spotřebitele při online nákupu oděvů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele při online nakupování oděvu prostřednictvím aplikací. Cílem je navrhnout obecná doporučení vedoucí ke zlepšení pro provozovatele aplikací, ale i pro spotřebitele. Pro naplnění tohoto účelu byla zpracována literární rešerše, analýza trhu a také …moreAbstract:
Bachledová, T. Consumer behaviour in the online apparel market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis deals with consumer behaviour on apparel market. The aim is to make general recommendations for improvement for application operators as well as for consumers. To fulfill this purpose, a literature research, market analysis, questionnaire survey (n=258) and in-depth interviews …moreAbstract:
Bachledová, T. Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práca sa zaoberá správaním spotrebiteľa pri online nakupovaní odevu prostredníctvom aplikácií. Cieľom je navrhnúť obecné odporúčania vedúce k zlepšeniu pre prevádzkovateľov aplikácií, ale aj pre spotrebiteľov. Pre naplnenie tohto účelu bola spracovaná literárna rešerš, analýza …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Reader: Oldřich Trenz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online
Karin Stanová -
Behaviorální ekonomie a její aplikace v moderním marketingu
Kristýna Hašková -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová