Petra PROKŮPKOVÁ

Bachelor's thesis

Edukace vybraných specifických poruch učení u žáků druhého stupně základní školy s využitím zvolených výtvarných technik

The education of selected specific learning disabilities in lower-secondary pupils using selected art techniques
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na edukaci vybraných specifických poruch učení u žáků druhého stupně základní školy s využitím některých zvolených výtvarných technik. Cílem práce je objasňovat pozitivní motivační vliv a vhodné přístupy k tvořivé práci v hodinách výtvarné výchovy u žáků se specifickými poruchami učení. Práce je rozdělena do dvou systematických celků. V teoretickém úseku je zájem koncentrován …more
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the education of selected specific learning disabilities in secondary school students using some selected art techniques. The aim of the work is to clarify the positive motivational influence and appropriate approaches to creative work in art lessons for students with specific learning disabilities. The work is divided into two systematic units. In the theoretical section …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jakub Havlíček

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PROKŮPKOVÁ, Petra. Edukace vybraných specifických poruch učení u žáků druhého stupně základní školy s využitím zvolených výtvarných technik. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention