Petra PROKŮPKOVÁ

Bakalářská práce

Edukace vybraných specifických poruch učení u žáků druhého stupně základní školy s využitím zvolených výtvarných technik

The education of selected specific learning disabilities in lower-secondary pupils using selected art techniques
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na edukaci vybraných specifických poruch učení u žáků druhého stupně základní školy s využitím některých zvolených výtvarných technik. Cílem práce je objasňovat pozitivní motivační vliv a vhodné přístupy k tvořivé práci v hodinách výtvarné výchovy u žáků se specifickými poruchami učení. Práce je rozdělena do dvou systematických celků. V teoretickém úseku je zájem koncentrován …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the education of selected specific learning disabilities in secondary school students using some selected art techniques. The aim of the work is to clarify the positive motivational influence and appropriate approaches to creative work in art lessons for students with specific learning disabilities. The work is divided into two systematic units. In the theoretical section …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jakub Havlíček

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROKŮPKOVÁ, Petra. Edukace vybraných specifických poruch učení u žáků druhého stupně základní školy s využitím zvolených výtvarných technik. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence