Tomáš Nevima

Bakalářská práce

Metody získání a udržení zákazníka

Methods of getting and keeping a customer
Anotace:
Práce je věnována metodám získání a udržení zákazníků, které se praktikují v posledních desetiletích. Je zaměřena na chování k zákazníkovi, které vede k dlouhodobé spokojenosti firmy i zákazníka. Jejím hlavním cílem je navrhnout vybrané firmě zlepšení v přístupu k zákazníkovi, které je vytvořeno pomocí marketingového plánu.
Abstract:
The work deals with a methods of getting and keeping a customer, which are used in last decades. It focuses on approach to costumer, which ensure long term satisfaction of company and customer. The primary goal is suggest concrete company improvement in approach to costumer, which is create in marketing plan.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Jaromír Zahrádka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nevima, Tomáš. Metody získání a udržení zákazníka. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika

Práce na příbuzné téma