Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie – Ing. arch. Markéta Veselá
Ing. arch. Markéta Veselá
Diplomová práce
Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie
Marketing and IT. Selected use case.
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Marketing a informační technologie. Vybraná případová studie" pojednává v teoretické části o marketingovém a podnikatelském prostředí IT firem zaměřených na optimalizaci formou analýz konkurenčního prostředí a trhů. Dále je zde popsán postup při vytváření softwarového produktu a obchodní modely jeho prodeje. V praktické části je na základě vyhodnocení analýz a získaných informací …víceAbstract:
This thesis labelled “Marketing and IT. Selected use case“ discusses in its theoretical part the marketing and entrepreneurial environment of IT companies focused on optimalization via analysis of competitive fields and markets. Further, the thesis describes the process of creating a software product and the business model of its sale. The practical part contains a case study of a new software company …víceKlíčová slova
ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI) UMĚLÁ INTELIGENCE BUSINESS INTELLIGENCE (BI) BI DASHBOARD BIG DATA CLOUD COMPUTING OBCHODNÍ INTELIGENCE FUNCE BI ZOBRAZENÍ NADMĚRNÉ OBJEMY DIGITÁLNÍCH DAT HOSTOVANÉ APLIKACE DATA MINING INTEGRATE MARKETING COMMUNICATION (IMC) INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE (IMK) LOGISTICS OUTSOURCING SOFTWARE LOGISTIKA SUPPLY CHAIN DODAVATELSKÝ ŘETĚZEC
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l5lzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček