Martin Benda
Bachelor's thesis
Marketingový mix stavební firmy
Marketing mix in the construction company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zpracování marketingového mixu ve zvolené stavební firmě, kterou je THB invest a.s. sídlící v Českých Budějovicích. Předmětem podnikání společnosti je komplexní výstavba bytových a rodinných domů s cílem poskytnout svým klientům kvalitní bydlení. Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření marketingového mixu stavební společnosti a následně jeho zhodnocení a návrh na případné …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the development of the marketing mix in the selected construction company, which is THB Invest a.s. located in České Budějovice. The company's business focus is on comprehensive construction of residential and family houses with the aim of providing quality housing to its clients. The main objective of the bachelor thesis is to create the marketing mix of the construction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93205
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Jan Hafner
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93205
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová