Návrh PR strategie pro společnost myTimi – Bc. Lucie Soós
Bc. Lucie Soós
Master's thesis
Návrh PR strategie pro společnost myTimi
A proposal of a PR strategy for myTimi
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá oborem marketingu a public relations, a jak se tyto disciplíny vzájemně propojují a podporují při komunikaci vůči veřejnosti. Představuje základní definice a podstatu samotného marketingu, společně s marketingovou komunikací, která ovlivňuje každého z nás dnes a denně. Public relations představuje jako metodu, jak firmy, společnost nebo jednotlivec komunikují s veřejností …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the field of marketing and public relations, and how these disciplines are interconnected and support each other in communication with the public. It introduces the basic definitions and essence of marketing, along with marketing communication, which influences each and every one of us on a daily basis. Public relations are presented as a method for companies, organizations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Libuše Petrovic
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová
Názov
Vložil
Vložené
Práva