Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity – Daniel Milián
Daniel Milián
Bachelor's thesis
Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity
Complex Network Layout Visualization in 3D Engine Unity
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vizualizací komplexních sítí pomocí herního enginu Unity 3D. V teoretické části se práce zabývá cílem a možnostmi, teorii grafů, komplexními sítěmi, samotným Unity enginem a renderovací technikou využitou v aplikaci. Praktická část navazuje na teorií grafů a komplexních sítí, ve které je popsaná implementace takových grafů. Součásti práce je také popis implementace nástrojů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the visualization of complex networks using the Unity 3D game engine. The theoretical part deals with the goal and possibilities, graph theory, complex networks, the Unity engine itself and the rendering technique used in the application. The practical part follows the theory of graphs and complex networks, which describes the implementation of such graphs. Part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143827
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Pavla Dráždilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILIÁN, Daniel. \textit{Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2021. Available from: https://theses.cz/id/xq50o8/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Vývoj informačného systému na vizualizáciu 3D modelov a vývoj prototypu na meranie 3D objektov
Róbert Cibula -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vliv pseudo 3D a 3D zobrazení na vnímání hloubky
Lukáš Dvorský -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba -
Srovnání možností 3D fotogrammetrie a 3D skeneru při dokumentaci archeologických artefaktů
Vojtěch Nosek