Přístup učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy – Mgr. Anna Kalcovská
Mgr. Anna Kalcovská
Master's thesis
Přístup učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Teacher's approach to pupils with specific learning difficulties at 1st grade in elementary schools.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni běžné základní školy. Teoretická část se věnuje vymezení specifických poruch učení, vzdělávání žáků se SPU a možnostem jejich podpory a nakonec poradenství v rámci současné legislativy. Výzkumné šetření má kvalitativní charakter za použití polostrukturovaných rozhovorů s pedagogy a zaměřuje se na přístup učitelů …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on pupils support options available to teachers in 1st grade of primary schools. The theoretical part defines the specific learning disabilities, education of students with SLD and the possibilities of their support and finally consultancy in the current legislation. The survey relies on qualitative methodology, using semi-structured interviews with teachers and focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y0b72/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALCOVSKÁ, Anna. \textit{Přístup učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/xq8twm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ