Role internetu ve volební kampani do Evropského parlamentu 2009: Případová studie České republiky – Karel Komínek
Karel Komínek
Bakalářská práce
Role internetu ve volební kampani do Evropského parlamentu 2009: Případová studie České republiky
The Internet's Role in the European Parliament campaign 2009: Case Study of the Czech Republic
Anotace:
Tato případová studie analyzuje roli internetu ve volební kampani před volbami do Evropského parlamentu 2009. Práce nejdříve popisuje historii, obecná teoretická východiska ekonomického marketingu na internetu a jeho limity pro účely volební kampaně. Následně se práce zaměřuje na analýzu chování uživatelů před volbami a také na analýzu internetových marketingových technik využitých ve volební kampani …víceAbstract:
This case study analyses the Internet´s role in the European Parliament campaign 2009. Firstly, the thesis describes history, general theoretical basis of the economical marketing on the Internet and it´s limitation for purposes of the electoral campaign. Consecutively, thesis focuses on the analysis of the Internet´s users behavior before the election and on the analysis of the internet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Eva Bradová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMÍNEK, Karel. \textit{Role internetu ve volební kampani do Evropského parlamentu 2009: Případová studie České republiky}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xqh1wm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Vliv českých europoslanců na struktury Evropského parlamentu ve volebním období let 2004-2009
Tomáš Seemann -
Analýza a komparace aktivit poslanců Evropského parlamentu ze zemí Visegrádské čtyřky za 7. volební období (2009 – 2014)
Marián Boštík -
Volby do Evropského parlamentu (2004 - 2009): Komparativní analýza mediální reprezentace
Simona Mrázková -
Volby do Evropského parlamentu v ČR v letech 2004 a 2009: komparace na základě teorie voleb druhého řádu
Linda Prokešová -
Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních.
Vojtěch Biskup -
Moderní nástroje internetového marketingu
Kateřina Bimková -
Volební marketing politických stran: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2017.
Milan Klempíř -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská
Název
Vložil
Vloženo
Práva