Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky – Ing. Libor Procházka, MBA
Ing. Libor Procházka, MBA
Bachelor's thesis
Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky
A Proposal to Improve E-mail Communication with Customers
Abstract:
Práce pojednává o marketingové e-mailové komunikaci mezi zvolenou firmou a jejími zákazníky. Bakalářská práce zjišťuje, zda existuje nějaký prostor na její zlepšení. Využívá k tomu metody kvalitativního a kvantitativního marketingového průzkumu. Práce si klade za cíl, na základě výsledků primárních výzkumů, navrhnout doporučení, která povedou k zefektivnění e-mailové komunikace se stávajícími zákazníky …moreAbstract:
The thesis deals with marketing e-mail communication between the selected company and its clients. The bachelor thesis examines whether there is space for improvement. It employs qualitative and quantitative marketing research methods. The aim of the thesis is to propose recommendations based on the results of primary research, which will lead to more efficient e-mail communication with existing customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKA, Libor. \textit{Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xqjsax/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Procházka, Libor. Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Adaptace a s ní spojené podpůrné a stresové faktory u vysokoškolských studentů navazujících magisterských programů
Šírová Šírová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová