Komunikace v kontextu Rámcového vzdělávacího programu u žáků základní školy – Bc. Irena Dobruská
Bc. Irena Dobruská
Diplomová práce
Komunikace v kontextu Rámcového vzdělávacího programu u žáků základní školy
Communication in the Context of The Framework Educational Programme of first grade pupils
Anotace:
Diplomová práce „Komunikace v kontextu Rámcového vzdělávacího programu u žáků základní školy“se v první kapitole teoretické části zabývá mladším školním věkem, vymezuje kdy je dítě školsky zralé a popisuje vývoj psychologický, sociální, jazykový a řečový v tomto období. Druhá kapitola se zabývá komunikací a narušením komunikační schopnosti, které se objevuje u dětí mladšího školního věku, vymezuje …víceAbstract:
Diploma thesis „Communication in the Context of The Framework educational programme“ deals in the first chapter with younger school age, defines readiness for the school and desribe psychological, social and speech development. The second chapter describes the speech diorders which are typical for the younger school age and possibilities of intervention. Third chapter describes changes of the Czech …víceKlíčová slova
Mladší školní věk školní zralost komunikace narušená komunikační schopnost Rámcový vzdělávací program klíčové kompetence komunikativní kompetence. Younger school age readiness for school communication speech disorder Framework educational Programme key competency communication competency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lv1ia/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační schopnost dětí předškolního věku
Pavla KREJZKOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy
Vlasta Vládková -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny