Bc. Lukáš Troup
Bachelor's thesis
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je přiblížit softwarové aplikace určené pro mobilní zařízení a především jejich pozici v marketingovém mixu. V první části práce je téma mobilních a webových aplikací rozebráno teoreticky a vysvětleny jsou veškeré základní pojmy potřebné k pochopení celé problematiky. V druhé části práce je představena značka UHLIKOVEFOLIE.CZ, respektive …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to describe software applications designed for mobile devices, and their position in the marketing mix. In the first part is discussed the topic of mobile and web applications theoretically and there are explained all the basic concepts needed to understand the whole issue. The second part introduces the brand UHLIKOVEFOLIE.CZ respectively company LARX s.r.o., …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tojc7/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2018
- Supervisor: Ing. Radek Bartuška, MBA
- Reader: Ing. Petr Oros
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení technologií vhodných pro vývoj Mobile First a Mobilních nativních aplikací
Aleš Kůtek -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Mobilní aplikace knihoven
Pavel Šáda -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová